تفاوت خوابگاه و پانسیون،خوابگاه کارمندی تهران،پانسیون دخترانه تهران
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج) و آدرس postbw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 29
:: بازدید هفته : 116
:: بازدید ماه : 468
:: بازدید سال : 1164
:: بازدید کلی : 42810
این داستان: معرفی “خدمت از ما”

کسب و کار “خدمت از ما” را اگر بخواهم با لفظ امروزی اسم گذاری کنم، یک استارت آپ است (چقدر من از این کلمه حس بدی می گیرم. شده یه چیزی تو مایه های کارآفرینی. دیده شده که شخصی فقط ایده داره، اونم تو رویاهاش. میگه من کارآفرینم. استارت آپ هم چیزیه که این روزها همه یا دنبالشن یا توشن)

 

       خدمت از ما

خدمات در این سایت به چند کتگوری زیر تقسیم می شود:

  1. خانه
  2. نظافت
  3. تاسیسات
  4. زیبایی
  5. ساختمان
  6. دیجیتال
  7. خودرو و حمل و نقل
  8. حیوانات
  9. آموزش

هر کدام از کتگوری سرویس های بالا، خود به چندین زیر سرویس تقسیم می شوند که در اینجا برخی از آن ها را نام می برم:

  • خدمات ایزوگام
  • خدمات برق کاری
  • خدمات تاسیسات و لوله کشی
  • قالیشویی
  • مبل شویی
  • نظافت منزل
  • خدمات گرمایشی
  • خدمات سرمایشی
  • تعمیر لوازم منزل
  • لوله بازکنی
  • خدمات باغبانی
  • تخلیه چاه
  • خدمات ساختمانی
  • پذیرایی مجالس
  • خدمات پرستاری
  • نقاشی ساختمان
  • اسباب کشی
  • تعمیر آسانسور
  • ساخت در و پنجره
  • وانت بار

و در آینده نیز از این گسترده تر خواهد شد. فعلا این خدمات در تهران و چند کلان شهر دیگر ارائه می شوند که در آینده به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.

هر خدمتی که شما مد نظر داشته باشید را می توانید از این سایت دریافت کنید. البته ناگفته نماند که این کسب و کار بی عیب و کم اشتباه نیست اما تمام تیم سعی و تلاش خودشان را می کنند و این برای من قابل تقدیر است.

و اما دلیل نوشتن این مطلب تبریک به تیم “خدمت از ما” است که بعد از کلی تلاش شبانه روزی و مداوم توانستند امروز از لحاظ بازدید سایت و رنک الکسا، رتبه یک سایت های خدماتی کشور باشند  و این جایگاه در بین رقبایی که فراوان در این زمینه هزینه می کنند (هرینه اینجا فقط پول منظورم هست) کار آسانی نبوده و نیست.

لینک دانلود اپلیکیشن مشتری:

 

دانلود اپلیکیشن متخصصین:

 

خدمت از ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

توییتر اینستاگرام لینکدین 

با تشکر
حمید طهماسبی

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : پنج شنبه 9 مرداد 1399
نظرات
بهترین مدرسه فوتبال کرمان

بهترین مدرسه فوتبال کرمان

تعاریف و ویژگی های بسیاری زیادی برای مدرسه فوتبال خوب ارائه شده است. شاید ساده ترین بیان این باشد که مدرسه فوتبال خوب مدرسه ای است که بچه ها در آن جا لذت ببرند و برای رفتن به باشگاه لحظه شماری کنند. این یک ویژگی مهم برای مدرسه فوتبال کودکان می باشد که غالب بازیکنان آن را بچه های کم سن سال تشکیل داده باشند.

ولی برای بازیکنان بزرگتر قضیه کمی متفاوت تر است و علاوه بر ویژگی ذکر شده آن آکادمی باید برنامه مناسبی برای بازی کردن بازیکنان در لیگ های حرفه ای داشته باشد. تا بازیکنان به محض اینکه این توانایی را پیدا کردند که در مسابقات رسمی بازی کنند، مسیر برای آن ها هموار باشد.

 

بازیکنان برای کسب موفقیت در فوتبال باید بیش از هر چیز به رضایت مربی خود توجه کنند. رضایت مربی از نحوه عملکرد بازیکن در مسابقه و تمرینات به عوامل متععدی بستگی دارد. که بازیکن باید تمامی آن ها را رعایت کند.

نحوه عملکرد مربی و چگونگی زیر نظر گرفتن شاگردان از سوی مربی یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت در انتخاب یک مدرسه فوتبال حرفه ای می باشد.

 

همانطور که می‌دانید، فوتبال یکی از شغل‌های پردرآمد در همه‌ی دنیاست. تقریبا همه‌ی آقاپسر‌ها دوره‌ای از زندگی خود را صرف بازی فوتبال و مسابقات در رده‌های مختلف و گل کوچک در محله کرده اند. اما تعداد کمی از این عاشقان فوتبال توانسته‌اند به رده‌های بالا و تیم‌های مطرح برسند.

 

خوشبختانه امروزه توجه بیشتری به فوتبال پایه می‌شود و مراکز ورزشی و مدرسه فوتبال‌های مختلفی در سطح شهر مشغول پرورش استعداد‌های کودکان سرزمینمان هستند.

 

تضمین سلامت بازیکن

اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ی والدین، سلامتی روحی و جسمی فرزندشان است. یک مدرسه فوتبال خوب باید دارای کادر پزشکی مجرب و دلسوز باشد تا در صورت بروز مشکل به کمک بازیکنان بیاید.

 

متاسفانه در کشور ما این مسئله هنوز کاملا رعایت نمی‌شود و کمبود حضور پزشک در جلسات تمرینی مدارس فوتبال به شدت احساس می‌شود. آکادمی فوتبال پارسیان دارای پزشکان متخصصی است که هر لحظه و هر ساعت در کنار کودکان شما حضور دارند و در صورت وجود مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن آن را رفع خواهند کرد.

 

همانطور که می‌دانید فوتبال، ورزشی پر برخورد بوده و برخورد‌هایی که ممکن است از ناحیه‌ی سر و صورت به وجود آید مستلزم رسیدگی در زمان بسیار کوتاه است. پس تک تک ثانیه‌ها با ارزش بوده و آماده بودن پزشک در کنار زمین می‌تواند آرامش خاطری برای بازیکنان و والدینشان باشد.

 

همچنین آکادمی فوتبال کرمان قبل از شروع هر ترم با انجام معاینات و تست‌های پزشکی - ورزشی، وضعیت سلامت بازیکنان را پیگیری کرده و در پرونده‌شان ثبت میکند.

 

استفاده از به‌روزترین روش‌های آموزشی

آموزش اصولی فوتبال از نکات مهمی است که مدارس فوتبال باید به آن توجه کنند. در مدرسه  فوتبال شاهین کرمان، مربیان پر تلاش و زحمتکش در حوزه آموزش فوتبال، مسلط به جدیدترین علوم ورزشی و آموزشی هستند و با توجه به استعداد‌های هر بازیکن، مهارت‌ها و تکنیک‌ها را به آن‌ها آموزش داده و باعث شکوفایی استعداد‌های نهفته‌ی فوتبالیست‌های کوچک شما خواهند شد.

 

جلسه با والدین و ارائه گزارشات

یک مدرسه فوتبال خوب باید جلسات متعدد و منظم با والدین ترتیب داده و آن‌ها را در جریان پیشرفت‌ها و نقاط قوت و ضعف فرزندشان قرار دهد. در آکادمی فوتبال کرمان، والدین می‌توانند در کلاس‌های روانشناسی و کلاس‌های اصول صحیح تغذیه سالم که توسط متخصصان مجموعه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

سکوی پرتاب به مراتب بالاتر

اکثر والدینی که فرزندانشان را در مدارس فوتبال ثبت نام می‌کنند، قطعا آرزو‌های بسیاری برای رسیدن آن‌ها به مراحل بالاتر و تیم‎های مطرح و حتی تیم ملی کشورمان را دارند. پس یک مدرسه فوتبال مطمئن باید به شما این اطمینان را بدهد که فرزندتان در چند سال آینده به مدارج عالی دست خواهد یافت.

 

در مدرسه فوتبال کرمان، بازیکنان مستعد در هر رده‌ی سنی شناسایی شده و جهت حضور در تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی معرفی خواهند شد. همچنین در پایان هر ماه بازیکن برتر از لحاظ اخلاق و فنی مورد تشویق باشگاه قرار می‌گیرد تا سایر بازیکنان نیز در این رقابت سالم شرکت کنند.

 

اهداف و برنامه‌های آکادمی فوتبال شاهین

حفظ و نگهداری بازیکنان مستعد و برنامه ریزی برای ترانسفر شدن آن‌ها به تیم‌های برتر ایران

راه اندازی وب سایت باشگاه شاهین با امکانات فراوانی، چون ثبت نام آنلاین و….

راه‌اندازی شعب مختلف در کرمان و شهر‌ستان های کرمان

راه‌اندازی آکادمی فوتبال بانوان

در این مطلب سعی کردیم تا شما والدین محترم را با وظایف یک مدرسه فوتبال خوب آشنا کنیم تا بدانید که فرزند شما هم می‌تواند لیونل مسی یا رونالدوی آینده باشد اگر نسبت به حقوق خود آگاه باشید و فریب مدارس فوتبال سنتی و تقلبی که فقط دنبال پول شما هستند را نخورید و با تحقیق و تفحص بهترین‌ها را برای فوتبالیست با استعدادتان انتخاب کنید.

 

در مدارس فوتبال شاهین کرمان، فوتبال در سطوح مختلف آن از مبتدي تا پيشرفته و از سنين ۶ تا ١٥ سال آموزش داده مي شود جهت ثبت نام در آکادمی حرفه ای آموزش فوتبال و همچنین بهترین مدرسه فوتبال در کرمان می توانید از طریق سایت باشگاه فوتبال شاهین کرمان با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

آکادمی فوتبال حرفه ای, آکادمی فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین آکادمی فوتبال در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال در کرمان, مدرسه فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال

تعداد بازدید از این مطلب: 213
برچسب‌ها:

shahinkerman , بهترین مدرسه فوتبال کرمان

تعاریف و ویژگی های بسیاری زیادی برای مدرسه فوتبال خوب ارائه شده است/ir/site/academy">بهترین مدرسه فوتبال کرمان

تعاریف و ویژگی های بسیاری زیادی برای مدرسه فوتبال خوب ارائه شده است.htm"> ir/site/academy">بهترین مدرسه فوتبال کرمان

تعاریف و ویژگی های بسیاری زیادی برای مدرسه فوتبال خوب ارائه شده است , شاید ساده ترین بیان این باشد که مدرسه فوتبال خوب مدرسه ای است که بچه ها در آن جا لذت ببرند و برای رفتن به باشگاه لحظه شماری کنند , این یک ویژگی مهم برای مدرسه فوتبال کودکان می باشد که غالب بازیکنان آن را بچه های کم سن سال تشکیل داده باشند , ولی برای بازیکنان بزرگتر قضیه کمی متفاوت تر است و علاوه بر ویژگی ذکر شده آن آکادمی باید برنامه مناسبی برای بازی کردن بازیکنان در لیگ های حرفه ای داشته باشد/

ولی برای بازیکنان بزرگتر قضیه کمی متفاوت تر است و علاوه بر ویژگی ذکر شده آن آکادمی باید برنامه مناسبی برای بازی کردن بازیکنان در لیگ های حرفه ای داشته باشد.htm">

ولی برای بازیکنان بزرگتر قضیه کمی متفاوت تر است و علاوه بر ویژگی ذکر شده آن آکادمی باید برنامه مناسبی برای بازی کردن بازیکنان در لیگ های حرفه ای داشته باشد , تا بازیکنان به محض اینکه این توانایی را پیدا کردند که در مسابقات رسمی بازی کنند، مسیر برای آن ها هموار باشد ,  

بازیکنان برای کسب موفقیت در فوتبال باید بیش از هر چیز به رضایت مربی خود توجه کنند/

 

بازیکنان برای کسب موفقیت در فوتبال باید بیش از هر چیز به رضایت مربی خود توجه کنند.htm">

 

بازیکنان برای کسب موفقیت در فوتبال باید بیش از هر چیز به رضایت مربی خود توجه کنند , رضایت مربی از نحوه عملکرد بازیکن در مسابقه و تمرینات به عوامل متععدی بستگی دارد , که بازیکن باید تمامی آن ها را رعایت کند , نحوه عملکرد مربی و چگونگی زیر نظر گرفتن شاگردان از سوی مربی یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت در انتخاب یک مدرسه فوتبال حرفه ای می باشد/

نحوه عملکرد مربی و چگونگی زیر نظر گرفتن شاگردان از سوی مربی یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت در انتخاب یک مدرسه فوتبال حرفه ای می باشد.htm">

نحوه عملکرد مربی و چگونگی زیر نظر گرفتن شاگردان از سوی مربی یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت در انتخاب یک مدرسه فوتبال حرفه ای می باشد ,  

همانطور که می‌دانید، فوتبال یکی از شغل‌های پردرآمد در همه‌ی دنیاست/

 

همانطور که می‌دانید، فوتبال یکی از شغل‌های پردرآمد در همه‌ی دنیاست.htm">

 

همانطور که می‌دانید، فوتبال یکی از شغل‌های پردرآمد در همه‌ی دنیاست , تقریبا همه‌ی آقاپسر‌ها دوره‌ای از زندگی خود را صرف بازی فوتبال و مسابقات در رده‌های مختلف و گل کوچک در محله کرده اند , اما تعداد کمی از این عاشقان فوتبال توانسته‌اند به رده‌های بالا و تیم‌های مطرح برسند ,  

خوشبختانه امروزه توجه بیشتری به فوتبال پایه می‌شود و مراکز ورزشی و مدرسه فوتبال‌های مختلفی در سطح شهر مشغول پرورش استعداد‌های کودکان سرزمینمان هستند/

 

خوشبختانه امروزه توجه بیشتری به فوتبال پایه می‌شود و مراکز ورزشی و مدرسه فوتبال‌های مختلفی در سطح شهر مشغول پرورش استعداد‌های کودکان سرزمینمان هستند.htm">

 

خوشبختانه امروزه توجه بیشتری به فوتبال پایه می‌شود و مراکز ورزشی و مدرسه فوتبال‌های مختلفی در سطح شهر مشغول پرورش استعداد‌های کودکان سرزمینمان هستند ,  

تضمین سلامت بازیکن

اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ی والدین، سلامتی روحی و جسمی فرزندشان است/

 

تضمین سلامت بازیکن

اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ی والدین، سلامتی روحی و جسمی فرزندشان است.htm">

 

تضمین سلامت بازیکن

اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ی والدین، سلامتی روحی و جسمی فرزندشان است , یک مدرسه فوتبال خوب باید دارای کادر پزشکی مجرب و دلسوز باشد تا در صورت بروز مشکل به کمک بازیکنان بیاید ,  

متاسفانه در کشور ما این مسئله هنوز کاملا رعایت نمی‌شود و کمبود حضور پزشک در جلسات تمرینی مدارس فوتبال به شدت احساس می‌شود/

 

متاسفانه در کشور ما این مسئله هنوز کاملا رعایت نمی‌شود و کمبود حضور پزشک در جلسات تمرینی مدارس فوتبال به شدت احساس می‌شود.htm">

 

متاسفانه در کشور ما این مسئله هنوز کاملا رعایت نمی‌شود و کمبود حضور پزشک در جلسات تمرینی مدارس فوتبال به شدت احساس می‌شود , آکادمی فوتبال پارسیان دارای پزشکان متخصصی است که هر لحظه و هر ساعت در کنار کودکان شما حضور دارند و در صورت وجود مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن آن را رفع خواهند کرد ,  

همانطور که می‌دانید فوتبال، ورزشی پر برخورد بوده و برخورد‌هایی که ممکن است از ناحیه‌ی سر و صورت به وجود آید مستلزم رسیدگی در زمان بسیار کوتاه است/

 

همانطور که می‌دانید فوتبال، ورزشی پر برخورد بوده و برخورد‌هایی که ممکن است از ناحیه‌ی سر و صورت به وجود آید مستلزم رسیدگی در زمان بسیار کوتاه است.htm">

 

همانطور که می‌دانید فوتبال، ورزشی پر برخورد بوده و برخورد‌هایی که ممکن است از ناحیه‌ی سر و صورت به وجود آید مستلزم رسیدگی در زمان بسیار کوتاه است , پس تک تک ثانیه‌ها با ارزش بوده و آماده بودن پزشک در کنار زمین می‌تواند آرامش خاطری برای بازیکنان و والدینشان باشد ,  

همچنین آکادمی فوتبال کرمان قبل از شروع هر ترم با انجام معاینات و تست‌های پزشکی - ورزشی، وضعیت سلامت بازیکنان را پیگیری کرده و در پرونده‌شان ثبت میکند/

 

همچنین آکادمی فوتبال کرمان قبل از شروع هر ترم با انجام معاینات و تست‌های پزشکی - ورزشی، وضعیت سلامت بازیکنان را پیگیری کرده و در پرونده‌شان ثبت میکند.htm">

 

همچنین آکادمی فوتبال کرمان قبل از شروع هر ترم با انجام معاینات و تست‌های پزشکی - ورزشی، وضعیت سلامت بازیکنان را پیگیری کرده و در پرونده‌شان ثبت میکند ,  

استفاده از به‌روزترین روش‌های آموزشی

آموزش اصولی فوتبال از نکات مهمی است که مدارس فوتبال باید به آن توجه کنند/

 

استفاده از به‌روزترین روش‌های آموزشی

آموزش اصولی فوتبال از نکات مهمی است که مدارس فوتبال باید به آن توجه کنند.htm">

 

استفاده از به‌روزترین روش‌های آموزشی

آموزش اصولی فوتبال از نکات مهمی است که مدارس فوتبال باید به آن توجه کنند , در مدرسه  فوتبال شاهین کرمان، مربیان پر تلاش و زحمتکش در حوزه آموزش فوتبال، مسلط به جدیدترین علوم ورزشی و آموزشی هستند و با توجه به استعداد‌های هر بازیکن، مهارت‌ها و تکنیک‌ها را به آن‌ها آموزش داده و باعث شکوفایی استعداد‌های نهفته‌ی فوتبالیست‌های کوچک شما خواهند شد ,  

جلسه با والدین و ارائه گزارشات

یک مدرسه فوتبال خوب باید جلسات متعدد و منظم با والدین ترتیب داده و آن‌ها را در جریان پیشرفت‌ها و نقاط قوت و ضعف فرزندشان قرار دهد/

 

جلسه با والدین و ارائه گزارشات

یک مدرسه فوتبال خوب باید جلسات متعدد و منظم با والدین ترتیب داده و آن‌ها را در جریان پیشرفت‌ها و نقاط قوت و ضعف فرزندشان قرار دهد.htm">

 

جلسه با والدین و ارائه گزارشات

یک مدرسه فوتبال خوب باید جلسات متعدد و منظم با والدین ترتیب داده و آن‌ها را در جریان پیشرفت‌ها و نقاط قوت و ضعف فرزندشان قرار دهد , در آکادمی فوتبال کرمان، والدین می‌توانند در کلاس‌های روانشناسی و کلاس‌های اصول صحیح تغذیه سالم که توسط متخصصان مجموعه برگزار می‌شود، شرکت کنند ,  

سکوی پرتاب به مراتب بالاتر

اکثر والدینی که فرزندانشان را در مدارس فوتبال ثبت نام می‌کنند، قطعا آرزو‌های بسیاری برای رسیدن آن‌ها به مراحل بالاتر و تیم‎های مطرح و حتی تیم ملی کشورمان را دارند/

 

سکوی پرتاب به مراتب بالاتر

اکثر والدینی که فرزندانشان را در مدارس فوتبال ثبت نام می‌کنند، قطعا آرزو‌های بسیاری برای رسیدن آن‌ها به مراحل بالاتر و تیم‎های مطرح و حتی تیم ملی کشورمان را دارند.htm">

 

سکوی پرتاب به مراتب بالاتر

اکثر والدینی که فرزندانشان را در مدارس فوتبال ثبت نام می‌کنند، قطعا آرزو‌های بسیاری برای رسیدن آن‌ها به مراحل بالاتر و تیم‎های مطرح و حتی تیم ملی کشورمان را دارند , پس یک مدرسه فوتبال مطمئن باید به شما این اطمینان را بدهد که فرزندتان در چند سال آینده به مدارج عالی دست خواهد یافت ,  

در  

در

 

در shahinkerman , مدرسه فوتبال کرمان، بازیکنان مستعد در هر رده‌ی سنی شناسایی شده و جهت حضور در تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی معرفی خواهند شد/ir/site/academy">مدرسه فوتبال کرمان، بازیکنان مستعد در هر رده‌ی سنی شناسایی شده و جهت حضور در تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی معرفی خواهند شد.htm"> ir/site/academy">مدرسه فوتبال کرمان، بازیکنان مستعد در هر رده‌ی سنی شناسایی شده و جهت حضور در تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی معرفی خواهند شد , همچنین در پایان هر ماه بازیکن برتر از لحاظ اخلاق و فنی مورد تشویق باشگاه قرار می‌گیرد تا سایر بازیکنان نیز در این رقابت سالم شرکت کنند ,  

اهداف و برنامه‌های آکادمی فوتبال شاهین

حفظ و نگهداری بازیکنان مستعد و برنامه ریزی برای ترانسفر شدن آن‌ها به تیم‌های برتر ایران

راه اندازی وب سایت  

اهداف و برنامه‌های آکادمی فوتبال شاهین

حفظ و نگهداری بازیکنان مستعد و برنامه ریزی برای ترانسفر شدن آن‌ها به تیم‌های برتر ایران

راه اندازی وب سایت

 

اهداف و برنامه‌های آکادمی فوتبال شاهین

حفظ و نگهداری بازیکنان مستعد و برنامه ریزی برای ترانسفر شدن آن‌ها به تیم‌های برتر ایران

راه اندازی وب سایت shahinkerman , باشگاه شاهین با امکانات فراوانی، چون ثبت نام آنلاین و…/ir/">باشگاه شاهین با امکانات فراوانی، چون ثبت نام آنلاین و….htm"> ir/">باشگاه شاهین با امکانات فراوانی، چون ثبت نام آنلاین و… , راه‌اندازی شعب مختلف در کرمان و شهر‌ستان های کرمان

راه‌اندازی آکادمی فوتبال بانوان

در این مطلب سعی کردیم تا شما والدین محترم را با وظایف یک مدرسه فوتبال خوب آشنا کنیم تا بدانید که فرزند شما هم می‌تواند لیونل مسی یا رونالدوی آینده باشد اگر نسبت به حقوق خود آگاه باشید و فریب مدارس فوتبال سنتی و تقلبی که فقط دنبال پول شما هستند را نخورید و با تحقیق و تفحص بهترین‌ها را برای فوتبالیست با استعدادتان انتخاب کنید/

راه‌اندازی شعب مختلف در کرمان و شهر‌ستان های کرمان

راه‌اندازی آکادمی فوتبال بانوان

در این مطلب سعی کردیم تا شما والدین محترم را با وظایف یک مدرسه فوتبال خوب آشنا کنیم تا بدانید که فرزند شما هم می‌تواند لیونل مسی یا رونالدوی آینده باشد اگر نسبت به حقوق خود آگاه باشید و فریب مدارس فوتبال سنتی و تقلبی که فقط دنبال پول شما هستند را نخورید و با تحقیق و تفحص بهترین‌ها را برای فوتبالیست با استعدادتان انتخاب کنید.htm">

راه‌اندازی شعب مختلف در کرمان و شهر‌ستان های کرمان

راه‌اندازی آکادمی فوتبال بانوان

در این مطلب سعی کردیم تا شما والدین محترم را با وظایف یک مدرسه فوتبال خوب آشنا کنیم تا بدانید که فرزند شما هم می‌تواند لیونل مسی یا رونالدوی آینده باشد اگر نسبت به حقوق خود آگاه باشید و فریب مدارس فوتبال سنتی و تقلبی که فقط دنبال پول شما هستند را نخورید و با تحقیق و تفحص بهترین‌ها را برای فوتبالیست با استعدادتان انتخاب کنید ,  

در مدارس فوتبال شاهین کرمان، فوتبال در سطوح مختلف آن از مبتدي تا پيشرفته و از سنين ۶ تا ١٥ سال آموزش داده مي شود جهت ثبت نام در آکادمی حرفه ای آموزش فوتبال و همچنین بهترین  

در مدارس فوتبال شاهین کرمان، فوتبال در سطوح مختلف آن از مبتدي تا پيشرفته و از سنين ۶ تا ١٥ سال آموزش داده مي شود جهت ثبت نام در آکادمی حرفه ای آموزش فوتبال و همچنین بهترین

 

در مدارس فوتبال شاهین کرمان، فوتبال در سطوح مختلف آن از مبتدي تا پيشرفته و از سنين ۶ تا ١٥ سال آموزش داده مي شود جهت ثبت نام در آکادمی حرفه ای آموزش فوتبال و همچنین بهترین shahinkerman , مدرسه فوتبال در کرمان می توانید از طریق سایت مدرسه فوتبال در کرمان می توانید از طریق سایت ir/site/academy">مدرسه فوتبال در کرمان می توانید از طریق سایت shahinkerman , باشگاه فوتبال شاهین کرمان با همکاران ما در ارتباط باشید/ir/">باشگاه فوتبال شاهین کرمان با همکاران ما در ارتباط باشید.htm"> ir/">باشگاه فوتبال شاهین کرمان با همکاران ما در ارتباط باشید ,  

آکادمی فوتبال حرفه ای, آکادمی فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین آکادمی فوتبال در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال در کرمان, مدرسه فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال

/

 

آکادمی فوتبال حرفه ای, آکادمی فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین آکادمی فوتبال در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال در کرمان, مدرسه فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال

.htm">

 

آکادمی فوتبال حرفه ای, آکادمی فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین آکادمی فوتبال در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال در کرمان, مدرسه فوتبال حرفه ای در کرمان, بهترین مدرسه فوتبال

,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399
نظرات
مس رفسنجان بهداشتی‌‌ترین تیم ایران!) تمرین با ماسک و دستکش(

مس رفسنجان بهداشتی‌‌ترین تیم ایران!) تمرین با ماسک و دستکش(

باشگاه مس رفسنجان تمریناتش را نکته دار در رفسنجان طی مراسمی آغاز کرد اما در اردوی سرچشمه تمام وسواس از سوی کادرفنی و بازیکنان این تیم به کار گرفته شد؛ به طوری که همه چهره متحدی داشتند.

به گزارش اخبار ورزشی کرمان، بسیاری از تیم‌ها بعد از صدور مجوز شروع تمرینات این روزها برای بازی‌های لیگ آماده می‌شوند. برای آن‌هایی که زودتر دست به کار شدند و تست‌های مربوط به کرونا را گذراندند و با خوش شانسی نیز هیچ مورد مثبتی در تست‌هایشان وجود نداشت، تمرینات کوتاه بدنسازی در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون نیز برخی از آن‌ها کاملا آماده مصاف دوستانه هستند که البته بازی دوستانه منع شده است.

 

در لیگ یک مس رفسنجان به عنوان صدرنشین و اصلی ترین شانس صعود به لیگ برتر هفته گذشته تمریناتش را در رفسنجان آغاز کرد تا ربیعی و شاگردانش آماده شروع بازی‌ها و طی کردن ادامه مسیر صعود خود باشند. مس بعد از دو روز تمرین در رفسنجان عازم سرچشمه شد تا اردوی بدنسازی خود را در سکوت انجام بدهد و بعد از چهار روز و در حالی که سکوت محض بابت برگزاری این اردو وجود داشت، مس با کسب آمادگی نسبی در شروع تمریناتش به رفسنجان بازگشت تا کار را در خانه پیش ببرد.

 

اما بعد پایان اردوی سرچشمه که مسی‌ها اقدام به انتشار خبر اردوی خود کردند، تصاویر جالب توجهی هم از تمرینات این تیم منتشر شد. مسی‌ها با ظاهری غیرمعمول نسبت به شرایطی که اکثر تیم‌ها این روزها در تمرینات اجرا می‌کنند، با ماسک و دستکش به تمرین پرداختند و تقریبا هیچ کسی را نمی‌توان در تصاویر پیدا کرد که این وسواس فوق العاده را رعایت نکرده باشد.

 

نکات بهداشتی در تمرینات در حالی رعایت شده که مس رفسنجان تمرینات را در وضعیتی بسیار عجیب آغاز کرد و در مراسمی که این باشگاه برای آغاز تمرینات ترتیب داده بود، کمتر کسی با رعایت نکات بهداشتی در ورزشگاه مس رفسنجان حضور یافت و هیچ نشانی از فاصله گذاری اجتماعی هم نبود. اما مس رفسنجان تمرینات بدنسازی‌اش را با ماسک و دستکش، حداقل اینطور که در تصاویر پیداست، انجام داد تا شکل و شمایلی متفاوت را نسبت به شروع تمریناتش داشته باشد و تبدیل به بهداشتی‌ترین تیم ایران شود.

 

اخبار ورزشی بانوان

فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان از اواسط تیر آغاز می‌شود و تیم‌های ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپای تهران که به این مرحله راه پیدا کرده‌اند از اواسط خرداد فرصت تمرین دارند.

 

عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس رفسنجان درباره برگزاری مسابقات گفت: از ابتدا هم موافق برگزاری مسابقات بودم چون باشگاه و تیم یک فصل زحمت کشیده‌اند و اسپانسر هزینه کرده است بنابراین لیگ باید نتیجه داشته باشد اما تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.

 

او در مورد زمان آماده سازی تیم‌ها برای حضور در پلی‌آف گفت: کار خیلی سخت است چون بازیکنان آمادگی بدنی و انگیزه قبلی را ندارند با این حال باید ببینیم شرایط بدنی آنها در تمرین چگونه است. امیدوارم در این مدت به سطح لازم آمادگی برسیم.

 

رضایی در واکنش به این موضوع که به دلیل زمان کوتاه آمادگی بازیکنان، احتمال مصدومیت آنها در جریان مسابقات بالا می‌رود، بیان کرد: برای شروع لیگ هم همین‌قدر زمان داریم. همیشه از تیم‌مان می‌خواهیم که یک ماه قبل از مسابقات به تمرین بیایند. علاوه بر این فاصله بین مسابقات هم خوب است، بنابراین فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش بیاید.

 

او در مورد شانس قهرمانی تیم خود در لیگ گفت: انگیزه بازیکنان پیش از شیوع کرونا خیلی بالا بود و مطمئن بودیم که توانایی رسیدن به فینال را داریم اما اکنون آمادگی بدنی آنها پایین آمده و کرونا هم ترس دارد. از طرف دیگر شرایط بر اساس پروتکلی که فرستاده‌اند خیلی سخت است. با این حال سعی می‌کنیم به هدفمان برسیم اما در فوتسال نمی‌توان نتیجه را از قبل پیش‌بینی کرد.

 

رضایی اجرای پروتکل بهداشتی مسابقات ورزشی را "خیلی سخت" دانست و بیان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ‌کس بتواند تمام موارد پروتکل را اجرا کند، حتی بعد از خواندن دستعورالعمل خنده‌ام گرفت چون اگر مسابقات را لغو می‌کردند، بهتر بود.

 

کرمان ساکر و مجله تصویری رو در رو با اجرای آیت‌الرحمن صالحی و تهیه‌کنندگی محمد عبداللهی بصورت هفتگی با حضور مهمانان، علاوه بر گفتگوی صریح و صمیمانه، به بررسی اخبار و حواشی ورزش استان کرمان می‌پردازد و پر ببینده‌ترین سایت اخبار فوتبال کرمان است، کرمان ساکر به بررسی اخبار و حواشی ورزش استان کرمان می‌پردازد و مورد اعتمادترین رسانه برای اخبار ورزش استان کرمان می باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : یک شنبه 29 تير 1399
نظرات
برنامه نویسی انواع اپلیکیشن کاربردی

برنامه نویسی انواع اپلیکیشن کاربردی

کرمان دارای ظرفیت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات و محصولات متنوع به گردشگران و همینطور ساکنان این شهر می باشد. شهر کرمان به عنوان یکی از شهرهای توریستی و با جاذبه های گردشگری بصورت پیوسته درحال گسترش و افزایش جمعیت است. از این بابت طراحی اپلیکیشن در کرمان می تواند از ظرفیت های عظیم بوجود آمده به بهترین شکل استفاده نماید.

 

تجارت الکترونیک به بهتر شدن ارائه خدمات و همینطور سودآوری بیشتر کمک بسیاری کرده است. گسترش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند و استقبال بسیار مناسب مردم، باعث گشته که کاربران به سمت استفاده از اپلیکیشن ها برای انجام کارهای روزمره خود متمایل شوند . تیم کرند  با طراحی اپلیکیشن کرمان قدم های مثبتی را برداشته است. هدف ما این است که با توجه به ظرفیت های مناسب موجود در تجارت الکترونیک، به هرچه بهتر شدن خدمات اینترنتی و همینطور افزایش مشتریان کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کنیم که ثمره آن گسترش تجارت آن ها و سودآوری بیشتر می باشد.

 

قبل از شروع کار مشاوره بگیرید

شما برای اقدام به طراحی اپلیکیشن ، نیاز به مشورت با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه دارید. شرکت قلعه کرند بزرگترین شرکت برنامه نویسی کرمان با داشتن مجرب ترین مشاوران به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در کسب و کارتان، با مناسب ترین هزینه و بهترین کیفیت بگیرید. کافیست از طریق فرم زیر شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید.

 

روش های قدیمی و سنتی در ارائه خدمات و فروش محصولات رو به پایان است . کسب و کارهای کوچک و بزرگ و همینطور شرکت ها پیوسته به دنبال سودآوری بیشتر و جذب کردن کاربران می باشند. در این بازار بزرگ شما رقیبان سرسختی دارید با اصل قرار دادن نیازهای  مشتری و سهولت در استفاده از خدمات، همواره به دنبال این هستند که سهم بزرگتری از این بازار را داشته باشند. اگر بخواهیم همانند گذشته تنها بصورت سنتی و حضوری به نیاز مشتریان پاسخ دهیم، نتیجه ای جز شکست برای ما نخواهد داشت! ما باید خدمات و محصولات خود را در هر لحظه از زمان و مکان بصورت اینترنتی با رعایت اصول ارائه دهیم. بهترین راه حل برای پاسخ گویی به این نیاز ها طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد .

برای کاربران امروزی صرفه جویی در وقت و هزینه، همینطور سرعت انجام شدن درخواست هایشان بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر که گوشی های هوشمند بطور گستره استفاده می شوند، این امکان را برای کاربران فراهم نموده اند که کارهای روزمره خود را با کمترین زمان و بهترین کیفیت به انجام برسانند. توجه به طراحی اپلیکیشن اندروید و ios برای کسب و کارهای گوناگون این فرصت را ایجاد می نماید که به توانند به مشتریان بیشتری خدمات دهند، در هر لحظه و مکان قابلیت فروش محصولات خود را داشته باشند، به سودآوری بیشتری دست یابند و در نهایت تجارت خود را گسترش دهند. طراحی اپلیکیشن موبایل در کرمان راه حلی است که تمامی این قابلیت ها را دارا می باشد.

 

ساخت اپلیکیشن موبایل با هدف آسان سازی کارها

در گذشته اگر قصد داشتیم به مسافرت برویم ، نیاز بود که به ترمینال و یا دفاتر گردشگری برای تهیه بلیط مراجعه می کردیم و یا اینکه قصد خرید شارژ اعتباری برای گوشی خود را داشتیم می بایست به سوپر مارکتی میرفتیم و شارژ کاغذی خریداری می کردیم . مثال های بسیار زیادی را می توان زد که برای انجام دادن تک تک هرکدام باید هزینه ای بسیار و زمان زیادی را تلف میکردیم . اینها مواردی نبودند که بتوانند رضایت کامل کاربران را فراهم نمایند . نارضایتی تنها مختص مشتریان و خریدارن نبود ، بلکه فروشندگان و ارائه دهندگان خدمت نیز گله های خود را داشتند . آنها نمی توانستند در تمام 24 ساعت روز به فروش و پشتیبانی محصولات خود بپردازند و همین امر در گسترش تجارت آنان و افزایش مشتریانشان تاثیر منفی می گذاشت . طراحی اپلیکیشن چاره ای برای این مشکلات می باشد .

 

در شرایط امروز با استفاده از ساخت اپلیکیشن موبایل تمام قابلیت های گوناگونی نظیر مشاهده صورت حساب ، پرداخت قبض ، انتقال پول ، خرید بلیط هواپیما و … براحتی و در هر لحظه از ساعت در اختیار کاربران قرار می گیرد . این اتفاق باعث جلب رضایت مشتریان شده و کاربران دیگر نیز به استفاده از این خدمات ترغیب می شوند . طراحی اپلیکیشن در کرمان نه تنها برای کاربران رضایت و آسایش را به همراه خواهد آورد ، بلکه باعث بهبود شرایط کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیز می شود . آنها می توانند درهر لحظه از شبانه روز به فروش محصولات و خدمات خود بپردازند و به سود بیشتری دست پیدا کنند.

 

نکات کلیدی طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

اپلیکیشن موبایل باید به گونه ای باشد که کاربر به استفاده از آن ترغیب شود . این نکات شامل طراحی رابط کاربری زیبا و مناسب ، ارائه امکانات کامل و جامع توسط اپلیکیشن و همینطور کدنویسی استاندارد و قدرتمند می باشد . در ابتدا کاربر با ظاهر بصری اپلیکیشن روبرو می شود. در طراحی اپلیکیشن اندروید و همینطور طراحی اپلیکیشن ios این اصل بسیار حائز اهمیت است که کاربر بتواند با محیط برنامه ارتباط مناسب برقرار نماید. اگر در اولین بار استفاده از اپلیکیشن ، کاربر از ظاهر و سهولت استفاده از آن را راضی نباشد ، دیگر به سراغ آن نخواهد رفت!

 

همینطور توجه به رعایت اصول کدنویسی در پایداری و اجرای هرچه بهتر اپلیکیشن نقش بسزایی دارد. در نحوه طراحی اپلیکیشن این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد . زمانی که اپلیکیشن بدون هیچ گونه ایرادی اجرا می شود و تمامی فرامین کاربران را بدرستی انجام می دهد ، باعث جلب رضایت حداکثری مخاطبان خواهد شد. تیم  شرکت کرند با داشتن تجربه ای بالا و نمونه کارهای موفق در زمینه ساخت اپلیکیشن در کرمان به همراه ارائه مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل ، به شرکت ها و کسب و کارهای گوناگون خدماتی نظیر ساخت اپلیکیشن موبایل اندروید و همینطور ios را ارائه می دهد. هدف ما جلب رضایت مشتریان و همینطور توسعه کسب و کار آنان می باشد.

 

خدمات ویژه طراحی اپلیکیشن

طراحی اختصاصی

شما می توانید با سفارشی طراحی اپلیکیشن از شرکت نرم افزاری کرند طرح اختصاصی خود را برای اپلیکیشن بصورت کاملا اختصاصی داشته باشید.قبل از فاز تولید اپلیکیشن تیم طراحی رابطه کاربری کرند،برای شما و متناسب با سلیقه شما اپلیکشن شما را به صورت کامل طراحی می کنند.

کدنویسی اختصاصی

پس از تایید نمونه اولیه اپلیکیشن از طرف شما و همچنین بررسی همه نکات مهم و مطرح در ساخت اپلیکیشن،تیم فنی کرند اقدام به تولید اپلیکیشن می کند.در مجموعه کرند اپلیکیشن ها با استفاده از تکنولوژی  REACT NATIVE و Java  کد زنی می شود و قابلیت توسعه نیز دارد و سورس کد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی رایگان

پس از طراحی اپلیکیشن بصورت کامل تیم فنی و پشتیبانی کرند تا 1 سال پشتیبانی اپلیکشن شما را بصورت رایگان انجام میدهند.پشتیبانی شامل مسائل فنی،امنیتی،تغییرات و تا حدودی توسعه اپلیکیشن است.درصورت درخواست توسعه بزرگ اپلیکیشن،این ویژگی باید از طرف تیم فنی بررسی شود.

مشاوره اختصاصی بازار

پس از طراحی و تولید اپلیکیشن ،تیم مارکتینگ کرند به شما مشاوره بازار اختصاصی خواهد داد .به این صورت که چگونه میزان فروش و بازار خود را گسترش دهیم ؟ و اینکه چطور می توانیم باتوجه به بازار پیش رو فضای کار را گسترش دهیم.

تست های امنیتی اپلیکیشن

پس از ساخت اپلیکیشن و رفع باگ های اولیه،تیم فنی کرند اقدام به تست های امنیتی متناسب با بروزترین متود های امنیتی میکند.همچنین درصورت درخواست کارفرمای محترم می توانیم تسبت های خاص امنیتی مد نظر را نیز انجام دهیم.

 

شرکت نرم افزار در کرمان

شرکت قلعه کُرند در زمینه تولید انواع نرم افزار و طراحی انواع سایت، وب اپلیکیشن و اپلیکیشن موبایل فعالیت می کند.

ویژگی های ما:

کیفیت بالای پروژه های انجام شده

مشاوره های دقیق قبل از انجام پروژه

اتمام پروژه در زمان مشخص شده

همکاری و پشتیبانی قبل و بعد از پروژه

قیمت مناسب

تعداد بازدید از این مطلب: 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : یک شنبه 29 تير 1399
نظرات
بزرگترین سوپرمارکت آنلاین کرمان راهاندازی شد!

بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین کرمان راه‌اندازی شد!

فروشگاه یاسین بعد از تجربه فروش فیزیک و خدمات در سطح کرمان، اینک به صورت آنلاین و درصدد جلب رفاه حال و آسایش خاطر مشتریان کرمانی است.

اگر از ترافیک‌های سرسام‌آور در کرمان خسته شدید یا از ایستادن در صف‌های طولانی خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید فراری هستید به شما این نوید را خواهیم داد که بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین کرمان با نام یاسین راه‌اندازی شد.

 

سوپر مارکت آنلاین یاسین، تجربه خرید آنلاینِ به‌یادماندنی برای شما است. شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای روزانه خود را از انواع خواروبار تا همه نوع محصولات سوپرمارکتی، ازجمله انواع مواد غذایی، نوشیدنی و دم‌نوش‌ها، محصولات بهداشتی زیبایی، انواع ابزار و ملزومات را با تخفیف مناسب در سوپرمارکت آنلاین کرمان تهیه کنید. یاسین، با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید با قیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز به وجود آورده است.

با سوپر مارکت آنلاین کرمان می‌توانید کالاهای اساسی را با تضمین کمترین قیمت ممکن و بهترین خدمات پس از فروش درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

این سوپرمارکت آنلاین با بیش از 2000 قلم کالای اساسی این امکان را به مشتریان خواهد داد که در منزل یا محل کار خود با ورود به سایت ( www.yasinkalla.ir) یا نصب اپلیکیشن در موبایل شخصی از تجربه خرید مطمئن و آسان به همراه کدهای تخفیف شگفت‌انگیز و ویژه برخوردار شوند.

 

سوپرمارکت آنلاین کرمان برای شهروندان عزیز کرج تسهیلات ویژه‌ای را در نظر دارد. در راستای این تسهیلات ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن خواهد بود. کرمانی های ‌های عزیز می‌توانند با صرف زمان کافی و بدون استرس خرید ملزومات و مایحتاج خود را با توجه به سلیقه خود انجام دهند.

 

ویترین سوپرمارکت آنلاین کرمان شامل کالاهای اساسی موردنیاز شما در انواع برندها و مارک‌های ایرانی و خارجی باکیفیت و تخفیف عالی است. در این فروشگاه اینترنتی مواد غذایی کرمان می‌توانید انواع مارک‌های برنج ایرانی و هندی، چای، روغن، قند و شکر، محصولات پروتئینی و لبنیاتی، انواع حبوبات و ادویه‌جات را به همراه صدها محصول دیگر را در کیفیت و با خدمات عالی به‌صورت اینترنتی و با پرداخت آنلاین یا حضوری، در کمترین بازه زمانی ممکن دریافت کنید. تمام محصولات ارائه‌شده در این سوپرمارکت آنلاین دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای ارسالی به‌صورت مجزا کنترل می‌شود.

 

یاسین مدعی است با راه‌اندازی در این فروشگاه کرمان از این ‌پس مشتریان استان کرمان هیچ‌گونه مشکلی جهت خرید اینترنتی نخواهند داشت و با خیالی آسوده در کنار خانواده عزیز خود خریدهای روزانه را انجام خواهند داد.

 

در یاسین بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین کرمان منتظر حضور شما شهروندان عزیز کرمانی در هر نقطه از سطح شهر هستیم

تعداد بازدید از این مطلب: 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1399
نظرات

بهترین فروشگاه اینترنتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

وقتی قصد خرید یک محصول را به صورت اینترنت دارید داشتن یک سری ویژگی برای اینکه تجربه رضایت بخش و مطمئن داشته باشید مهم‌ترین نکته ای است که باید در هنگام خرید آنها را بررسی کنید. در زیر به معرفی برخی ویژگی‌های مهم که حتما باید آنها را برای خرید محصول انتخاب کنید را می‌بینید.

 

قیمت گذاری مناسب و ارائه تخفیف

اصالت و گارانتی کالا

امکان بازگشت کالا و مرجوع کردن محصول

تحویل سریع و حمل رایگان

فرآیند خرید ساده

داشتن نسخه موبایلی و رابط کاربری مناسب در سایت

 

فقط از فروشگاه های معتبر لطفا خرید کنید:

این روزها خریدن یک دامنه اینترنتی، فضای میزبانی وب سایت، قالب سایت و کانال رسمی تلگرام و اینستاگرام در عرض چند دقیقه و با صرف هزینه ای بسیار کمتر از 50 هزار تومان قابل انجام است. در نتیجه شاهد رشد قارچ گونه فروشگاه های اینترنتی در هر فضای تحت وبی که فکرش را کنید هستیم. از وب سایت ها گرفته تا کانال های تلگرامی و حساب های کاربری اینستاگرام که در حال فروش اجناس مختلف به مردم هستند. اما شاید بتوان گفت کسر کوچکی از این انبوه وب سایت ها معتبر بوده و بهترین شرایط خرید را برای کاربران فراهم می کنند. برای پیدا کردن وب سایت های معتبر بهترین کار توجه به تعداد محصولات، طبقه بندی درست آنها، سابقه کاری و وجود اطلاعات تماس کامل و معتبر است.

 

نکته اول: مواردی که به آنها اشاره شدن الزاماً صحیح نیستند. ممکن است یک فروشگاه اینترنتی تازه کار وجود داشته باشد که کاملا معتبر بوده و از استاندارد ایمنی بسیار بالایی هم برخوردار است و در طرف دیگر احتمال برخورد با یک وب سایت پر سابقه اما کلاهبردار هم هست. به تعداد کاربرانی که در هر پستی کامنت میگذارند یا جزو فالوئر های یک صفحه اینستاگرامی یا اعضای کانال تلگرامی هستند توجه نکنید. این روزها حتی فالوئر اینستاگرام هم به راحتی قابل خریداری است (آن هم با تضمین لایک!)

 

نکته دوم: قیمت ها در برخی موارد می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند. اگر به دنبال خرید یک تلفن هوشمند از فروشگاه های اینترنتی هستید می توانید به راحتی با کمی جست و جو محدوده قیمتی مورد نظر را پیدا کنید. برای مثال اگر یک گوشی در تمامی فروشگاه ها قیمتی در حدود 1 میلیون تومان (با کمی تفاوت بین وب سایت ها) داشته باشد، مطمئنا وب سایتی که همان گوشی را با قیمت 500 هزار تومان در فهرست فروش خود قرار داده در تلاش برای خالی کردن جیب شماست.

 

به نماد اعتماد الکترونیکی سایت دقت کنید:

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در داخل کشور آغاز شده، ثبت و ساماندهی فروشگاه های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به فروشگاه های آنلاین داده می شود بهترین راه برای تشخیص و شناسایی یک وب سایت معتبر از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است. تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند با ثبت نام اینترنتی در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir درخواست ثبت اطلاعات و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همچنین همه فروشگاه های مورد تایید می بایست نماد اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به همراه یک یا چند نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

 

نکته سوم: همان طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در نتیجه اگر میخواهید از امنیت یک وب سایت کاملا مطمئن شوید کافی است به صفحه کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه کنید و با یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

 

به درگاه اینترنتی سایت حتما دقت کنید:

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در همین ابتدا باید توجه داشته باشید که هرگز به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی با استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را با بانک مورد نظر برقرار می کنند. به این ترتیب اگر به نوار آدرس وب سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید دقت کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را مشاهده کنید. اگر صفحه بانک مورد نظر دارای عبارت http است هرگز اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

 

نکته چهارم: در هنگام وارد کردن اطلاعات کارتتان در صفحه بانک مورد نظر، حتی اگر همه شرایط دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما بالاتر باشد. همچنین تا حد امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مانند مدارس و دانشگاه برای انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

 

فروشگاه مواد غذایی کرمان

یاسین مفتخر است با بیش از ده سال فعالیت در زمینه ی تامین مواد غذایی درجه یک به قیمت عمده، و امکان راحت ترین و امن ترین خرید را برای شما که لایق بهترین ها هستید فراهم کند.

در فروشگاه یاسین مطمئن و آسوده خرید کنید…

در فروشگاه آنلاین مواد غذایی کرمان با برند یاسین که دارای نماد اعتماد الکترونیکی که از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است میتوانید به صورت آنلاین از این فروشگاه کرمان ، محصولات غذایی و بهداشتی را به قیمت عمده خریداری کنید و از تخفیفات 10 تا 50 درصدی بهره مند شوید.

تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1399
نظرات
فواید محصولات ارگانیک

فواید محصولات ارگانیک

کشاورزی ارگانیک، به کشاورزی زیستی، بیولوژیکی نیز معروف است، نوعی کشاورزی است که در تولید و فرآوری محصولات ، از کودهای شیمیایی، سموم، هورمون ها و دستکاری های ژنتیکی استفاده نمی شود و همه مراحل تقویت زمین،کاشت، داشت و برداشت با استفاده از موارد طبیعی مانند کود زیستی، کمپوست ها  و میکرو ارگانیسم های سودمند انجام می شود.

کشاورزی ارگانیک، در واقع به نوعی مدیریت منابع زیستی و تولید محصولات کشاورزی، به روشی کاملا پایدار و مطابق با اکوسیستم است که در آن، سلامت خاک ، گیاه، انسان و سیاره زمین بعنوان یک موجود زنده یکپارچه، اصول پایداری زیستی، کمیت و کیفیت محصولات از تولید تا فرآوری و انتقال به مصرف کننده، مد نظر است.

 

استفاده از كودهای شيمیايی و آفت كش ها سبب آلودگی آب، خاک و هوا می شوند. راه یافتن این مواد سمی به منابع آب زیرزمینی، رودخانه ها و دریاها یکی از خطرات امروزی است که تخریب های شدیدی را در پی داشته است، در كشاورزی ارگانيك آب توسط مواد شيميايی آلاينده مانند كودهای مصنوعی، آلوده نمی گردد. در اين نوع کشاورزی با استفاده از عملکردهای اکولوژيکی طبيعی می توان توليد را افزايش داده و خاک و محصولات را در برابر آفات و بيماريها مقاوم نمود.

 

هر نوع ماده معدني یا آلي یا بيولوژیک که دارای عناصر غذایي باشد و باعث بالا بردن حاصل خيزی خاک و همچنين با تيمار گياهي باعث افزایش عملکرد کيفي و کمی محصول شود کود  نامیده می شود  و کود هایی که با منشا طبیعی تولید می شوند، کود آلی اطلاق می شود.

 

محصولات ارگانیك در شرایط كاملا طبیعی تولید می‌شوند، و در تولید آنها هیچگونه کود و سموم شیمیایی استفاده نمی شود.

مصرف سبزی تازه و میوه‌های ارگانیك در درازمدت تاثیرات زیادی در كیفیت زندگی و حفظ نشاط و سلامت انسان دارند.

 میزان ریزمغذی‌ها و اسیدهای چرب مورد نیاز بدن این محصولات بیشتر است.روند تولید و تهیه این محصولات در مقایسه با محصولات دیگر كمتر باعث آلودگی و تخریب محیط‌زیست می‌شود و این مسئله در دراز مدت تاثیر زیادی بر حفظ سلامت و تندرستی انسان دارد.

 

ارزش غذايی بالاتری دارند. ميزان ويتامين C ، كلسيم، منيزيوم، آهن و فسفر در مواد غذايی ارگانيک بيشتر است.

مواد غذايی ارگانيک حاوی آنتی اكسيدان بيشتری مي باشند. در مواد غذايی ارگانيک آنتی اكسيدان بيشتر يافت می گردد ( 50 درصد بيشتر از محصولات غير ارگانيک). چراكه آفت كش های مصنوعی توليد اين مواد را در گياهان كاهش داده اما كودهای حيوانی و آلی بكار رفته در كشاورزی ارگانيک توليد آنها را افزايش مي دهد.

محصولات ارگانيک كمتر سمی هستند، سالم تر بوده و كمتر به بقايای آفتكش های آلی آلوده هستند. همچنين اين محصولات فاقد افزودنيهای غذايی بوده و طبعا سالمترند.

غالبا خوشمزه و خوش طعم تر هستند. يكی از دلايل آن اين است كه محصولات ارگانيک پس از برداشت در مدت زمان كمتری بدست مصرف كننده رسيده و تازه تر هستند. و همچنين در محصولات تهيه شده به روش صنعتی، با فرآوری ها و دستكاري هايی كه بر روی آنها صورت می گيرد تنها به ظاهر، رنگ، بالا بردن ماندگاری، افزايش توليد و مقاوم كردن آنها در برابر صدمات ناشی از حمل و انبارداری آنها  نسبت به كيفيت و ارزش تغذيه ای آنها توجه می شود.

 بنابراین استفاده از کودهای آلی  سبب افزایش برداشت محصولات ارگانیک با کیفیت و کمیت می شود، محصولاتی که امروزه استفاده از آن ها جهت کاهش بیماری گوارشی توصیه می شود.

چرا که عناصر سمی در محصولات ارگانیک وجود نداشته و سبب ایجاد اختلال در گوارش افراد و به خطر انداختن سلامت جامعه نمی شود.

سبز آباد بزرگترین فروشگاه محصولات ارگانیک کرمان و عرضه کننده سبزی آماده طبخ در کرمان میباشد که میتوانید در آن از ارگانیک بودن محصولات اطمینان داشته باشید و به صورت فروش آنلاین در دسترس تان می باشند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1399
نظرات
طراحی سایت چطور کسب و کار من را به پول می‌رساند؟

طراحی سایت چطور کسب و کار من را به پول می‌رساند؟

اگر صاحب یک کسب ‌و‌کار هستید، پس بهتر از هرکسی می‌دانید که باید همین حالا یک وب سایت برای خودتان راه بیاندازید. مطمئن باشید همین حالا افراد زیادی به‌ دنبال محصولات و خدمات شما در اینترنت می‌گردند و چون بالا نیستید، از رقیبان شما خرید می‌کنند. قلعه کُرند حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت در کرمان با ایجاد وب سایتی زیبا برای شما کاری می ‌کند تا مشتری به محض ورود به سایت شما، متوجه تفاوت آن با سایر سایت‌ های دیگر بشود.

اما این تمام ماجرا نیست! یک وب سایت هرچقدر هم که زیبا و جالب باشد، بدون رعایت کردن اصول سئو یک ریال هم نمی‌ارزد!

ممکن است شما یک سایت فوق‌العاده زیبا داشته باشید، اما حتی یک مشتری هم جذب نکنید! دلیلش این است که چون سایت شما سئو نداشته و اصلا مشتریان سایت شما را میان رقبا پیدا نکرده‌اند و نتوانستند از آن بازدید کنند! پس این نکته را فراموش نکنید که طراحی سایت باید براساس اصول سئو انجام شود.

می‌دانید طراحی سایت بدون استفاده از خدمات سئو شبیه چیست؟ شبیه این است که یک مغازه خیلی خوب و عالی وسط بیابان داشته باشید! در این حالت تنها کسی که هر روز به مغازه شما سر می‌زند، خود شما هستید.

 

سئو یا همان بهینه‌سازی سایت چه کمکی به شما می‌کند؟

سئو به مجموعه‌ای از راهکارها و دستورالعمل‌ها می‌گویند که باعث می‌شود یک سایت یا یک محتوا برای موتورهای جست‌وجو بهینه شوند. یعنی اگر شما طبق این راهکارها عمل کنید، گوگل تشخیص می‌دهد که سایت شما برای مخاطب مناسب است. حالا هرچه تکنیک های سئو بیشتری را مد نظر داشته باشید، گوگل سایت شما را بالاتر از سایت رقبا نمایش می‌دهد.

 

یکی از اصول سئو این است که طراحی سایت درست و اصولی انجام شود. مثلا اگر سایت شما سرعت بالایی داشته باشد، کاربر راحت‌تر از آن استفاده می‌کند. یا مثلا اگر دسترسی به بخش‌های مختلف در سایت شما راحت باشد، کاربر راحت‌تر به محتوای مورد نظرش می‌رسد و با اعصاب‌ خوردی سایت را نمی‌بندد. اگر کاربران خیلی سریع سایت شما را ببندند، نشانه‌ی خوبی نیست و گوگل یک امتیاز منفی برای شما در نظر می‌گیرید.

 

بسیاری از مراحل سئو نیز بعد از اتمام طراحی سایت و در زمان فعالیت شما در سایت انجام می‌گیرند. این دسته از خدمات سئو باعث بیشتر دیده شدن سایت و افزایش فروش می‌شوند. قلعه کُرند علاوه بر طراحی سایت براساس اصول سئو، خدمات سئو را نیز به شما ارائه می‌کند.

کار جالبی نیست که طراحی سایت خود را به یک شرکت بسپارید، خدمات سئو را دست کسی دیگر بدهید و تولید محتوا را هم پخش کنید! این کار انرژی بسیاری از شما می‌گیرد و هماهنگ کردن تمام این کارها در کنار هم، یک فرایند طاقت‌فرساست! بهتر است صفر تا صد این فرایند را به یک مجموعه بسپارید تا انرژی شما هدر نرود.سپس با خیال راحت با خلاقیت ایده خودتان را عملی کردن کنید.

همین حالا یک مشاوره رایگان جهت طراحی سایت حرفه ای در کرمان از شرکت برنامه نویسی قلعه کرند بگیرید!

 

افراد زیادی با طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی، در ۱۰ سال اخیر توانسته‌اند برای عرضه محصولات‌شان، از محدوده شهر و کشور خود فراتر رفته و با استفاده از امکانات فضای آنلاین، بازار خود را گسترش دهند و به تمام دنیا معرفی کنند.

 

طراحی سایت واقعا تا این اندازه اهمیت دارد؟

بیشتر افراد براساس طراحی سایت شما، کیفیت کارتان را قضاوت می‌کنند. هر چقدر که طراحی سایت و سئو سایت شما اصولی‌تر انجام شود، مشتریان شما بیشتر خواهند شد و این یک اصل جهانی و ثابت‌شده است. پس طراحی سایت را دست‌کم نگیرید و به یک سایت معمولی هم راضی نشوید!

 

چه کسانی به طراحی سایت نیاز دارند؟

تمام کسانی که می‌خواهند به ‌صورت جدی در دنیای آنلاین فعالیت کنند، به طراحی سایت نیاز دارند. از فروشنده‌های خرده‌ پا گرفته تا کسب و کارهای بزرگ. همه‌ی آن‌ها برای بقا به طراحی سایت نیاز دارند. در یک کلام سایت در حکم هویت آنلاین شما است! اگر کسی دنبال شما بگردد و سایت شما را پیدا نکند، یعنی خدانگهدار!

 

طراحی سایت شرکتی با سایت معمولی چه فرق دارد؟

طراحی سایت شرکتی مخصوص کسانی است که صاحب یک کسب‌ و‌کار هستند و به سایت رسمی نیاز دارند. طراحی سایت شرکتی یک حساب و کتاب خاص دارد و باید کاملا براساس اصول سئو انجام شود. در غیر این صورت طراحی سایت شرکتی سودی نخواهد داشت. خدمات سئو قلعه کُرند کاری می‌کند که سایت شما میان صدها سایت دیگر بدرخشد، به سرعت به صفحه اول گوگل بیاید.

 

مزایای ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان

طراحی فروشگاه اینترنتی، روشی مطمئن و کارساز برای افزایش مشتری، افزایش فروش و در نتیجه داشتن درآمد بالاتر خواهد بود. فرقی ندارد که تجارت بزرگی داشته باشید یا به‌تازگی یک کسب‌و‌کار خانگی و کوچک راه انداخته باشید، راه ‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، بسیار بزرگ‌تر از یک فروشگاه سنتی در خیابان چندم یک محله معمولی یا حتی پیشرفته است، فروشگاهی که بتوانیم در آن فروشی به وسعت تمام دنیا داشته باشیم.

بنابراین کسب درآمد از طریق اینترنت، با همراه بودن شرکت قلعه کُرند کار دشواری نیست. رسیدن به درآمد کلان نیز از این راه، به ‌سادگی امکان‌پذیر است. فقط کافی است چشم‌انداز کسب ‌و‌کار خود را وسیع‌تر در نظر بگیریم .

شرکت برنامه نویسی قلعه کُرند با اتکا به تیمی خلاق و با تجربه و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی تمام‌عیار به مشتریان خود یکی از بهترین شرکت‌ های طراحی سایت کرمان آماده ی طراحی و برنامه نويسی سایت های اختصاصی و سئو در کرمان شما عزیزان می باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1399
نظرات
گاز نیتروژن

منبع : گاز نیتروژن

گاز نیتروژن

بدلیل بی اثر و خنثی بودن گاز نیتروژن "آنتونی لاوازیه" شیمیدان فرانسوی این گاز را ازت ( بدون زندگی ) نامید.

گاز نیتروژن یا ازت کوچکترین عضو از گروه پانزدهم جدول تناوبی است که نماد آن N و عدد اتمی آن ۷ است. گاز نیتروژن معمولاً به صورت یک گاز غیر فلزی، دو اتمی، بی اثر، بی رنگ، بی مزه و بی بو است که ۷۸% جو زمین را در بر گرفته و عنصر اصلی در بافتهای زنده است.
یکی از مشهورترین و پرکاربردترین ترکیبات گاز نیتروژن آمونیاک است.
روش PSA( Pressure Swing Absorption) : در این روش هوای کاملا خشک و فشرده وارد فیلترهای مولکولار سیو با سطوح متخلخل می شود و از طرق اختلافی که در قطر مولکول ها وجود دارد جداسازی صورت می گیرد.
کپسول های آلومینیوم : مهمترین ویژگی کپسول های آلومینیوم سبک بودن آن هاست که موجب استفاده گسترده ی آن ها بعنوان کپسوله ای پرتابل ( قابل حمل ) بخصوص در حجم های پایین شده است.

خشک کردن کپسول یا کپسول گاز و انجام رنگ آمیزی : پس از اتمام آزمون هیدرواستاتیک ، کپسولها در کوره ه ای تا یک دمای مشخص و کنترل شده گرم می شوند تا کاملا خشک و عاری از رطوبت شوند سپس شیر کپسولها بسته شده و اگر بدنه ی کپسولی نیاز به زنگ زدایی داشته باشد در این مرحله انجام می شود و سپس کپسول وارد مرحله ی شارژ شده و در پایان پس از تست فشار و نشتی وارد پروسه ی رنگ آمیزی می شود.

کلاهک کپسول گاز یا کپسول گاز
• کپسولها از لحاظ فلز به کار رفته در فرآیند ساختشان به سه دسته تقسیم می شوند.
بدلیل بی اثر و خنثی بودن گاز نیتروژن "آنتونی لاوازیه" شیمیدان فرانسوی این گاز را ازت ( بدون زندگی ) نامید.
استفاده از گاز نیتروژن در نگهداری اجساد و سلولهای تناسلی ( اسپرم و تخمک )
گاز نیتروژن بدلیل آرایش الکترونی لایه ی آخر، گازی بی اثر و خنثی است اما نیتروژن موجود در آب و خاک و همچنین بخارات متساعد شده از اکسیدهای نیتروژن در محیط زیست به نیترات و نیتریت تبدیل می شود که با هموگلوبین خون واکنش داده و باعث کاهش توانائی خون در انتقال اکسیژن ، کاهش عملکرد غده تیروئید و کمبود ویتامین A می گردد.

نام دیگر رگولاتور گاز همان مانومتر گاز می باشد. مانومتر نام آزمایشگاهی این وسیله می باشد.

برای ذخیره سازی و نگهداری گازها بایستی آنها را تحت فشار در سیلندرها و یا مخازنی که تحمل فشاری بالایی دارند نگهداری می شود به خاطر اینکه استفاده از آنها بصورت مستقیم از مخازن یا سیلندرهای گاز بدلیل فشار بالا امکان پذیر نیست و باید از رگولاتورهای کاهنده فشار استفاده نمود.
مواردی که می بایست در یک رگولاتور گاز مورد توجه قرار گیرد.
استفاده از گاز نیتروژن در ساخت فلزات ضد زنگ
گاز نیتروژن به دلیل بی اثر بودن و در دسترس بودن معمولا به عنوان گاز بالانس اکثر مخلوط های گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از گاز آرگون در جوشکاری های حساس

گاز آرگون دارای وزن اتمی 39.948 gr/mol است.
گاز آرگون گازی بی بو، بی رنگ، بی مزه، غیرسمّی و خنثی است .
در سال 2010 میلادی نیز ترکیب جدیدی از آرگون با فرمول شیمیائی ARCF2 تولید شد.
منبع : گاز نیتروژن

یک دیگر از ترکیبات گاز نیتروژن ، آنیونهای نیتروژن ، آزیدین ها (N3-) هستند که خطی بوده و نسبت به گاز دی اکسید کربن ایزوالکتریک می باشند.
نیتروژن مایع در مخازن کوچکی که به فلاسک و یا دوئر معروف می باشند به فروش می رسد .

گاز R410a در سیلندرهای یکبارمصرف 11.3 کیلوگرم و به رنگ یاسی به مشتریان عرضه می شود.

گاز R410a در سیلندرهای یکبارمصرف 11.3 کیلوگرم و به رنگ یاسی به مشتریان عرضه می شود.
گاز R410a جزء گازهای Blend یا مخلوط می باشد که از ترکیب شدن دو گاز دیگر تهیه شده است .
گاز R410a با برند های اروپائی ،آمریکائی،هندی و چینی در بازار موجود است .
یکی از معروفترین و پرکاربردترین ترکیبات گاز نیتروژن گاز هوای خشک و یا هوای فشرده Z-Air می باشد که از 20.5% گاز اکسیژن و 79.5% گاز نیتروژن تشکیل شده است.
گاز نیتروژن عنصر اصلی اسیدهای آمینه و اسیدهای هسته ای است لذا ماده ای حیاتی برای ادامه زندگی به شمار می آید.
رگولاتور Regulator به معنای تنظیم کننده ( تعدیل کننده، آلت تعدیل ) و مانومتر Manometer به معنای فشارسنج یا آلت سنجش فشار می باشد.
رگولاتور Regulator به معنای تنظیم کننده ( تعدیل کننده، آلت تعدیل ) و مانومتر Manometer به معنای فشارسنج یا آلت سنجش فشار می باشد.

سیلندر های شرکت فاران صنعت پس از آماده سازی و انجام رنگ آمیزی استاندارد و تست نشتیابی در مرحله آخر وارد تست فشار و سپس پلمپ شیر می شود، پس از آن گواهینامه( سرتیفیکیت ) سیلندر ها بر روی بدنه سیلندر الصاق می شود و سیلندر ها سلفون پیچ می شود ( شرکت فاران صنعت تنها شرکت گازی در ایران است که تک تک سیلندرها را جهت جلوگیری از آسیب رنگ آمیزی بدنه سلفون پیچ می کند ) و بسته به درخواست مشتری و تعداد سیلندر ها با رعایت نکات ایمنی لازم بصورت فله ای و یا پالت بندی شده برای مشتریان ارسال می کند.

هرجا سخن از گاز های آزمایشگاهی ، خالص ، استاندارد ، صنعتی ، سرد کننده و تجهیزات گازی باشد نام فاران صنعت می درخشد.
گاز هلیوم یک گاز صد در صد وارداتی است و امکان تولید این گاز در ایران مقدور نمی باشد لذا مشتریان گرامی در صورت داشتن سیلندر می بایست سیلندر خالی را به شرکت فاران صنعت بدهند و سیلندر پر تحویل بگیرند که این عمل در اصطلاح معاوضه سیلندری می باشد.
لذا قابلیت تحمل فشار بالا را دارند و مخصوص گازهای پر فشار مثل گاز آرگون، گاز نیتروزن ، گاز اکسیژن ، گاز هلیوم ، گاز هیدروژن ، گاز متان ، گاز کربن مونوکسید و .... می باشند.
شرکت فاران صنعت در ساخت پالت ها بسته به ابعاد پالت از پروفیل 70،60 و گاها ناودانی استفاده می کند.
نکته حائز اهمیت و فوق العاده مهم این است اگر اپراتور دقت لازم را به عمل نیاورد مثلا بخواهد رگولاتور گاز آتشزایی مثل هیدروژن را برای کپسول گاز اکسنده ای مثل اکسیژن تست کند ممکن است خطرات جبران ناپذیری حادث شود.

شایان ذکر است؛ برخی از گاز های کم فشار مثل پروپان ، کربن دی اکسید و گوگرد دی اکسید معمولا در سیلندر های یکپارچه شارژ شده و به فروش می رسند.
گاز هیدروژن یک گاز آتش زا است و سیلندرهای این گاز دارای شیر چپگرد می باشد در حالیکه گاز نیتروژن به دلیل بی اثر بودن دارای شیر راستگرد است .
شیر سیلندرهای نیتروژن معمولا DIN6 و یا BS3 است.
استفاده از گاز نیتروژن در ساخت آمونیاک از طریق فرآیند هابر
استفاده از گاز نیتروژن در نگهداری مایعات قابل انفجار در مخزن های بزرگ
مشتریانی که حجم بالائی از گاز نیتروژن را مصرف دارند در قالب تانک اقدام به خرید می کنند.
آمونیاک نسبت به آب ترکیب ساده تری است و در حالت محلول یون های آمونیوم (NH4+) را تشکیل می دهد. آمونیاک مایع کمی آمفیتریک می باشد و آمونیاک و یون های آمینه را که هردو نمک آمیدها و نیتریدها هستند، بوجود می آورد.




تعداد بازدید از این مطلب: 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399
نظرات
سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه – اگر مایل به سرمایه گذاری در ترکیه هستید، می توانید با خرید 25 درصد از سهام شرکت BOGINI در مدت کوتاهی سرمایه خود را چندین برابر کنید. طبق آمارها کشور ترکیه در بین کشورهای جهان بیستمین کشور پیشرفته صنعتی محسوب می شود. این کشور به خاطر دسترسی به بازار اروپا و خاورمیانه (کشورهای عربی) یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.

محصولات بگینی در ابتدا فقط شامل اکسسوری خودرو (کاورهای ریموت خودرو) بود. تولید این محصولات در سال 2016 آغاز شد و امروز شامل چندین مدل مختلف می باشد. در این زمینه تنها دو شرکت دیگر فعالیت می کنند. شرکت تیونینگ منصوری در آلمان و کمپانی AWAIN در فنلاند که قیمت محصولات آنها بسیار بالاتر از محصولات شرکت BOGINI می باشد.

 

شرکت BOGINI به منظور گسترش فعالیت های خود 25 درصد از سهام خود را واگذار می کند. شخص خریدار به صورت مشخص صاحب 25 درصد شرکت و سود آن به صورت مادام العمر خواهد شد. این روند شامل یک قرار داد مشارکت مدنی به صورت محضری در ایران و ثبت شرکت در ترکیه می باشد. 

مبلغ پایه: 240.000 دلار آمریکا می باشد.

از آنجا که بیشتر محصولات BOGINI اکسسوری هایی از جنس طلا و نقره و سنگ های قیمتی هستند، می توان کشورهای عربی را بهترین گزینه برای بازار فروش دانست. کشورهای دبی، کویت، عمان و قطر، چهار کشور اصلی هستند که می توانند بازار بسیار خوبی برای ارائه محصولات خاص این شرکت باشند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1399
نظرات
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید